Forældre fortæller


“Det bedste ved undervisningen er, at Rune selv synes, han har lært rigtig meget. Vi håber, det kan hjælpe ham med hans selvværd/selvtillid til f.eks. at række hånden op for at svare på lærerens spørgsmål, samt at han føler, han kan følge med i timerne. Og så hygger de sig rigtig meget, de får nogle gode snakke og historier. Rune er rigtig glad for Elisabeth”

Mor til Rune, Anne Olesen, Aarhus


“Det bedste ved undervisningen er muligheden for at blive hørt, tiden til Simon, mulighed for indflydelse, engagement fra Katjas side.”

Mor til Simon, Laila Lund, Aarhus


“Det bedste ved undervisningen er, at Calvin glæder sig hver gang. Der bliver taget imod ham med åbne arme. Calvin har oplevet, at matematik kan være sjovt, og at han kan forstå faget. Det har smittet af på hans undervisning i skolen, hvor man har oplevet, at han har rykket sig fagligt og har virket mere engageret i timerne.”

Mor til Calvin, Charlotte de la Cour, Aarhus


“Vi forespurgte både hos ElevAkademiet og en anden udbyder, og EA havde klart den hurtigste og mest professionelle håndtering. Undervisningen er meget individuelt tilpasset – både pigernes faglige niveau, alder, koncentrationsspænd og interesser. Det er fint at få skriftlig opfølgning efter hver undervisningsgang. Men det allerbedste er nok, at den gode undervisning betyder, at pigerne er motiverede for at lære – de deltager gerne i undervisningen..”

Mor til Ellen og Anna, Marie-Louise Brebøl Christensen, Aarhus


“Vi valgte ElevAkademiet frem for konkurrende firmaer, da vi følte os trygge – hurtigt og personligt.”

Far til Sofia, Lars Hansen, Aarhus


“Dejligt forløb. Maria havde en rigtig god kemi med Emilie. Der var hurtigt tillid til hende. Maria var ked af det, da det var sidste gang, hun skulle ind til Emilie, og det fortæller faktisk alt! Maria var altid glad for at skulle ind og lære noget om matematikken.”

Mor til Maria, Gitte Jensen, Rønde


“Alle vore tre børn har udviklet sig så meget, de er blevet bekræftet i at de kan, og de er nu meget mere robuste og meget stærkere fagligt både i dansk, læsning og matematik. ”

Anne og Allan Schou – De glade forældre fra Vejle egnen


“Jeg tror, det er første gang i hele Nannas skolegang, hun har oplevet at være intensivt engageret i det, der foregår, uden afbrydelser. Én-til-én-kontakten mellem underviser og elev er en meget effektiv måde at ramme den enkeltes behov og niveau på..”

Mor til Nanna, Solveig Troelsen, Aarhus