HANDELSBETINGELSER
1. Gyldighed
De følgende betingelser er gældende for køb og bestillinger hos ElevAkademiet Aps (37249343).
Nedenstående handelsbetingelser gælder for enhver aftale om køb af ydelse hos ElevAkademiet ApS, medmindre handelsbetingelserne konkret er fraveget ved skriftlig aftale mellem ElevAkademiet og Køber.
ElevAkademiet Aps tager forbehold for stave- og trykfejl.
1.1 Adresse
Katrinebjergvej 115, 8200 Aarhus N
1.2 Kontakt
ElevAkademiet kan kontaktes ved at sende en e-mail til info@elevakademiet.dk eller ringe på tlf. 71747774 mandag-torsdag i tidsrummet 08.00-20.00, fredag 08.00-16.00 samt lørdag-søndag 10.00 -14.00.
2. Undervisning
2.1 Information om undervisere
Alle undervisere på vores hold er studerende eller har studeret på en videregående uddannelse. For at kunne undervise på et af vores hold, har undervisere været på ElevAkademiets eget uddannelseskursus. Underviseren er nøje udvalgt efter kompetencer og interesser, så de passer bedst muligt sammen som undervisningsteam i forhold til det hold de skal varetage.
Det er et krav, at underviserne til hver en tid kan forevise en ren straffe- og børneattest. Dette sker første gang ved ansættelsen hos ElevAkademiet.
3. Holdundervisning
3.1 Oprettelse af hold
For at et pågældende hold oprettes kræves det en tilmeldingsgrad på 50 %. Såfremt ElevAkademiet ApS ikke kan honorere en Købers ønske om afholdelse af hold pga. for få tilmeldte deltagere vil Køber minimum 1 uger inden holdstart få besked herom.
3.2 Sted og tid
Undervisningen finder sted på de udvalgte steder, der er angivet i forbindelse med tilmelding. Starttidspunktet for undervisningen kan variere fra 16.30 – 17.00. Undervisningen vil altid vare to timer fra starttidspunktet for undervisningen.
4. Betaling og forløbsvilkår
4.1 Betaling
Betalingen sker online ved tilmelding. Det er muligt at vælge en af to forskellige betalingsmuligheder. Prisen kan betales samlet eller af 3 rater.
Modtager vi ikke betaling som forventet ses det som brud på købsaftale og Købers barn vil ikke kunne deltage på holdet.
Ved betaling af beløbet i rater godkender Køber at deres betalingskort vil blive knyttet til et betalingsabonnement på elevakademiet.dk. Læs om vores opbevaring af persondata her. Den første rate vil blive trukket umiddelbart efter Købers tilmelding er blevet indsendt og godkendt af elevakademiets holdadministrator. Derpå følgende rater vil blive trukket med en måneds interval indtil alle rater er betalt.
Vi gør dog opmærksom på at en indsendt tilmelding er bindende. Se punkt 4.3
4.2 Tilbud
Rabatter og tilbud kan ikke bruges på eksisterende forløb. De vil endvidere kun kunne anvendes i den periode, hvor rabatkoden er aktiv jf. det tilbud, hvor rabatkoden er trykt. Rabatter kan endvidere ikke kombineres med andre tilbud.
4.3 Binding
Køb af et holdundervisningsforløb hos ElevAkademiet er som udgangspunkt fritaget for fortrydelsesret. Det betyder, at man altid er bundet til at betale for minimum en måneds undervisning, svarende til fire undervisningsgange, efter man har afmeldt sit barn.
4.2 Betaling og binding for forløb med faktura
Betaling med faktura er muligt. Et forløb vil i tilfælde af betaling med faktura anses for accepteret så snart, en faktura er afsendt. Det vil således ikke være muligt at afbryde et forløb midtvejs, hvis der på forhånd er aftalt en pris for et bestemt antal undervisningsgange.
5. Video & foto-optagelse
Det vil forekommet at vi laver video- og fotooptagelser af undervisningen og deltagerne på vores hold. Vi gør opmærksom på, at materialet evt. vil blive brugt til promovering af ElevAkademiets hold.
Hvis I som forældre ikke ønsker, at jeres barn bliver filmet/fotograferet, skal vi blot have en skriftlig erklæring på mail, senest tre dage inden hold.
Erklæringen skal sendes til:
6. Materialer, software, computere og andet hardware
6.1 Computere og andet hardware
Det forventes at deltagerne selv har mulighed for at medbringe bærbar computer. ElevAkademiet stiller andet hardware til rådighed, som er nødvendigt for at deltage aktivt. Vi gør dog opmærksom på at der på visse holdtyper kan forekomme merbetaling, hvis man ønsker at tage sine projekter med hjem efter holdafslutning. Eksempelvis vil der være en merpris på Arduino-holdet på mellem 150 - 200 kr., hvis man som deltager ønsker at få sit Arduino-projekt med hjem (inkl arduinoboard og komponenter der er blevet brugt).
6.2 Materialer
ElevAkademiet stiller nødvendige undervisningsmaterialer til rådighed. Det vil dog være en god idé, hvis deltager medbringer penalhus eller skriveredskaber til undervisningen.
6.3 Software
På nogle holdtyper kan der kræves specifikke systemkrav til computeren for at kunne køre det software, der skal arbejdes i. Dette vil være oplyst i holdbeskrivelse og ved holdstart.
7.Ulykkesforsikring
Eventuelle ulykker i forbindelse med undervisning skal dækkes af jeres egen private ulykkesforsikring, ElevAkademiet hæfter således ikke for skader, hvis en deltager ikke har egen ulykkesforsikring.
Skulle du have spørgsmål eller reklamationer er du velkommen til at kontakte os:
ElevAkademiet ApS
Katrinebjergvej 115
8200, Aarhus N
Tlf: 28780285
info@elevakademiet.dk
EN TIL EN UNDERVISNING
Følgende beskriver handelsbetingelser for køb af produkter/undervisningsforløb på ElevAkademiet ApS
1. GYLDIGHED
De følgende betingelser er gældende for køb og bestillinger hos ElevAkademiet Aps (37249343) Nedenstående handelsbetingelser gælder for enhver aftale om køb af ydelse hos ElevAkademiet ApS, medmindre handelsbetingelserne konkret er fraveget ved skriftlig aftale mellem ElevAkademiet og Køber. ElevAkademiet Aps tager forbehold for stave- og trykfejl.
1.1 Adresse: Katrinebjergvej 115, 8200 Aarhus N
1.2 Kontakt: ElevAkademiet kan kontaktes ved at sende en e-mail til info@elevakademiet.dk eller ringe på tlf. 71747774
mandag-torsdag i tidsrummer 08.00-18.00,
fredag 08.00-16.00 samt søndag 10.00 -14.00.
2. UNDERVISNING
2.1 Information om undervisere Alle vores undervisere studerer eller har studeret på en videregående uddannelse. Det er et krav, at underviserne til hver en tid kan fremvise en ren straffe- og børneattest. Dette sker første gang ved ansættelsen hos ElevAkademiet.
2.2 Undervisning i mere end et fag Når du bestiller et undervisningsforløb, gælder det som udgangspunkt kun for det/de fag, du har aftalt ved bestillingen. I de tilfælde, hvor der er aftalt mere end et fag, skal det aftales, hvor mange timer, der skal bruges på hvert fag. Det er vigtigt, fordi vi på den måde kan finde den bedst kvalificerede underviser til dit barns behov. Hvis du undervejs i et undervisningsforløb finder ud af, at du gerne vil skifte til et andet fag, end det der blev aftalt fra starten, kan du kontakte ElevAkademiet med henblik på at få tildelt en underviser med kompetencer inden for det pågældende fag. Såfremt der bliver tildelt en ny underviser undervejs i et undervisningsforløb, vil dette kræve et nyt forløbsmøde. Dette forløbsmøde vil være for din egen regning. I tilfælde af skift undervejs i et forløb, garanterer vi ikke for, at vi kan finde den efterspurgte underviser, men vi vil selvfølgelig gøre vores bedste. I de tilfælde, hvor vi ikke har en underviser, der matcher de behov, du efterspørger nær dig, har vi mulighed for at tildele dig en underviser, der bor længere væk, end hvad et evt. transportgebyr i den første aftale har dækket. Hvis dette er tilfældet, vil forløbet blive pålagt et transportgebyr for transport-tid på over 30 minutter pr. vej, jf. ElevAkademiets transportpolitik (se punkt 5).
2.3 Flere elever til en underviser ElevAkademiets undervisere kan undervise op til to elever af gangen, når det drejer sig om privatun-dervisning, førskole og lektiehjælp. Når flere elever deltager i under-visningen, lærer eleverne af hinandens undren og spørgsmål. Ved en-til-en-undervisning får man et undervisningsforløb, der er intensivt og mere målrettet den enkelte. ElevAkademiet anbefaler, at man som forælder vælger den forløbstype, man vurderer passer bedst til sit eget barns behov.
3. KVALITETS- OG TILFREDSHEDSGARANTI
- 1 Kvalitetsgaranti Hos ElevAkademiet har vi nøje udvalgt de bedste undervisere inden for hvert fagområde. Det har vi gjort på baggrund af en ansættelsesproces, hvor underviserne til jobsamtalen bliver udfordret i en rig-tig undervisningssituation og bliver bedt om at komme med deres bedste bud på en løsning i den kon-krete situation. Underviserne vil kun blive godkendt, hvis de lever op til vores pædagogiske- og un-dervisningsmæssige standarder.
Underviserne vurderes ud fra deres pædagogiske og faglige kompetencer.
3.2 Tilfredshedsgaranti Hvis man ønsker en ny underviser undervejs i et forløb, vil det være muligt at udskifte underviseren. Der vil dog blive pålagt et gebyr for et nyt forløbsmøde, hvor jeres barn møder den nye underviser, inden undervisningen påbegyndes.
- FORBEREDELSE OG UNDERVISNINGSMATERIALER
Forberedelse er ved privat- og førskoleundervisning inkluderet i timeprisen. Undervisningsmaterialer i form af kopiark, spil og måleredskaber er underviserens ansvar ved privat-undervisnings- og førskoleforløb. Kræves der ekstra materialer til forløbet, aftales dette mellem dig og ElevAkademiet inden forløbsstart. Eventuelle ekstra materialer betales af dig.
5.TRANSPORT
Prisen for et undervisningsforløb er inklusiv transport fra underviserens adresse, såfremt dette kan gøres inden for 30 minutter. Transporttiden udregnes ved hjælp af hjemmesiden rejseplanen.dk og går ud fra rejser med offentlig transport fra underviserens bopæl og ud til det aftalte undervisningssted. Såfremt transporten til undervisningsstedet tager mere end 30 minutter, tillægges et transportgebyr på 50 kr. Pr. ekstra 30 minutters transport for hver vej. Dvs. 31 minutters transport koster 50 kr. hver vej, dvs. 100 kr. i alt for transport af underviser frem og tilbage. 61 minutters transport hver vej koster 100 kr., dvs. 200 kr. i alt pr. undervisningsgang. Transporttiden beregnes fra den mest kvalificerede underviser i nærheden af dig til det ønskede undervisningssted.
Udover transporttiden kan der forekomme et gebyr for underviseres transportomkostninger. Bor I længere væk, skal I dække de udgifter, som underviseren måtte have I forbindelse med rejsen. Dette beregnes individuelt, og vil altid fremgå tydeligt af jeres tilsendte prisoversigten inden I starter forløbet. Tager det eksempelvis underviseren 45 min. at komme hjem til jer, og koster billetten 40 kr. Vil den totale transportpris blive 50 kr. (tid) + 40 kr. (udgift for underviseren). Denne beregning er gældende for både tur og retur til det ønskede undervisningssted.
I kan altid kontakte ElevAkademiet, hvis I ønsker at vide, hvilke transportomkostninger der er hjem til jer.
6. LEKTIONSVARIGHED
En lektions varighed er minimum 2 timer. Afvigelse herfra skal skriftligt aftales med ElevAkademiet.
7. TID OG STED
Undervisningssted og tid planlægges og aftales af forældrene og underviseren. ElevAkademiet forsø-ger at lave det bedste match på forhånd ud fra, hvornår underviseren kan undervise. Der tages forbehold for, at der kan forekomme dage, hvor underviseren ikke har mulighed for at afholde undervis-ning.
8. BETALING OG FORLØBSVILKÅR
8.1 Pris ElevAkademiet ApS forbeholder sig den fulde ret til at ændre den givne pris for et undervisnings- eller lektiehjælpsforløb i tilfælde af ændret prisstrategi, slutspurtsrabatter, diverse kampagner og lig-nende. Dette vil ikke have indvirkning på prisen for igangværende forløb.
8.2. Uddybning af priser
Privatundervisning:
20 timer: 6.380 kr. (3190 kr. i to rater)
40 timer: 11.560 ( 2.890 kr. i fire rater)
Lektiehjælp:
20 timer: 5.980 kr. (2.990 kr. i to rater)
40 timer: 11.160 kr. (2790 kr. i fire rater)
Intensiv:
12 timer: 3828 kr.
Førskole
20 timer: 6.380 kr. (3190 kr. i to rater)
40 timer: 11.560 ( 2.890 kr. i fire rater)
8.3 Betaling
Betaling sker samlet eller i rater. Betales forløbet samlet, vil man modtage faktura op til forløbsstart eller lige efter første undervisningsgang. Ønsker I at betale i rater, vil jeres første faktura komme lige inden forløbstart eller lige efter første undervisningsgang og anden faktura vil komme en måned efter. Faktura sendes til den mail der er oplyst ved forløbsstart. Et forløb anses for accepteret og dermed bindende, så snart der er udsendt en faktura. Hvis fakturaen forfalder, sendes et rykkergebyr på 100 kr., og forløbet stoppes, indtil betalingen har fundet sted. Såfremt det skulle blive nødvendigt at udsende en anden rykker for manglende betaling af udestående beløb, ses dette som aftalebrud, og ElevAkademiet forholder sig retten til i denne situation at afbryde samarbejdet. I et sådant tilfælde vil det bekræftede forløb ophøre, og alt afholdt undervisning indtil det givne tidspunkt vil blive beregnet som enkeltundervisningstimer til en timepris af 399 kr. Såfremt det måtte blive nødvendigt at udsende en tredje rykker, vil dette medføre, at sagen overdrages til inkasso.
Vi opbevarer de betalings- og faktureringsoplysninger, du giver til os i forbindelse med en ordre, f.eks. faktureringsadresse, således at det bliver lettere for dig næste gang, du tilmelder dig et undervisnings- eller lektiehjælpsforløb eller andre tilbud hos ElevAkademiet.
8.4 Betaling med faktura
Hvis betaling ønskes foretaget med faktura, er tilmeldingen bindende, når fakturaen er afsendt fra ElevAkademiet, selvom betalingen først finder sted på et senere tidspunkt. Dette fremgår også af den fremsendte faktura. Manglende betaling vil ikke medføre, at tilmeldingen bortfalder. Gentagne beta-lingsmisligholdelser vil medføre, at sagen overdrages til inkasso.
8.5 Aflysning eller forsinkelse
Aflysning af en undervisningsgang skal ske senest samme dag inden kl. 09.00. Sker aflysningen senere, har det følgende konsekvenser: • Elev/forældre aflyser senere end kl. 09.00: Der betales fuld pris for den aflyste lektion. • Underviseren aflyser senere end kl.09.00: Eleven modtager en ny undervisningsgang som kompensation. NB! Ligger undervisningen før kl. 09.00, skal lektionen aflyses senest en time i forvejen. Er eleven mere end 20 minutter forsinket til en aftalt lektion, har underviseren lov at tage hjem. Der betales fuld pris for den tabte lektion.
8.6 Tilbud
Rabatter og tilbud kan ikke benyttes på eksisterende forløb. De vil endvidere kun kunne anvendes i den periode, hvor rabatkoden er aktiv jf. det tilbud, hvor rabatkoden er trykt. Rabatter kan ikke kom-bineres med andre tilbud.
8.7 Binding
Køb af et undervisnings- eller lektiehjælpsforløb hos ElevAkademiet er som udgangspunkt fritaget for fortrydelsesret. Hvis et undervisnings- eller lektiehjælpsforløb alligevel måtte blive afbrudt undervejs, vil mængderabatten frafalde, og timeprisen vil i stedet være, som var der bestilt enkelt-time-undervisning. Timeprisen vil i så fald være 399 kr./time. Du vil få tilbageført dit tilgodehavende via en bankoverførsel. Normal behandlingstid for sådanne forespørgsler er 8 hverdage.
9. PERSONLIGE OPLYSNINGER
Personlige oplysninger om børn, som registreres hos ElevAkademiet ApS, vil på intet tidspunkt blive overdraget, solgt eller være tilgængelige for tredjemand. Alle informationer behandles fortroligt og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos ElevAkademiet ApS, hvis adgang til informationerne er nødvendige for afholdelsen af undervisning. Personlige oplysninger vil i henhold til persondatafor-ordningen altid kunne slettes, såfremt du som kunde måtte ønske dette. Læs en uddybning af vores persondatapolitik her
10. ULYKKESFORSIKRING
Eventuelle ulykker i forbindelse med undervisning skal dækkes af eleven/elevernes private ulykkes-forsikring, ElevAkademiet hæfter således ikke for skader, hvis en elev ikke har egen ulykkesforsik-ring. Skulle du have spørgsmål eller reklamationer, er du velkommen til at kontakte os:
ElevAkademiet ApS
Katrinebjergvej 115 8200, Aarhus N
Tlf: 71 74 77 74
info@elevakademiet.dk